• همه
  • MBA & DBA
  • اخبار موسسه
  • اصول و فنون مذاکره
  • مجله کسب و کار
  • مدیریت بازاریابی
  • مدیریت تولید

نگرش منبع گرا به استراتژی تولید چیست؟

منابع استراتژیک تولید نگرش منبع گرا به استراتژی تولید دیدگاه بازارگرا در استراتژی تولید تا دهه ١٩٩٠ دیدگاه غالب بود هنگامی که مدیران بطور فزاینده ای به دنبال روشی بودند که با شرایط محیط تطبیق یابد. یک دلیل برای این خواسته این بود که چرا بعضی از سازمان ها در بازار های نامساعد نتایج خوبی بدست […]

مدیریت منابع تولید چیست؟

مدیریت منابع تولید عجیب به نظر می رسد اما اکثر مدیران از ایده های اندکی در مورد منابعی که در دسترس آن هاست برخوردار هستند. آن ها احتمالا بتوانند مواد خام مورد نیاز برای محصولات را لیست نمایند اما احتمالا نمی توانند نقش منابع نامرئی از قبیل دانش، اطلاعات، تجربه، فرهنگ را تعیین کنند. یکی […]

گرایش های برتر مدیریت کسب و کار

در این مطلب به معرفی برترین گرایش های رشته ی مدیریت کسب و کار پرداخته ایم که نه تنها در حال حاضر بلکه در آینده نیز، نیاز به این گرایش ها اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. با مطالعه ی این مطلب خواهید توانست چشم انداز بهتر و آگاهانه تری برای خود متصور شده و برنامه […]

اصول مذاکره اصولی چیست؟

اصول مذاکره مذاکره مهم ترین و رایج ترین وسیله برقراری ارتباط بین انسان هاست. اولین تجربه انسان برای مذاکره در خانواده آغاز می شود و به جامعه جهانی ختم می شود.انسان ها با هم مذاکره می کنند تا با دیگران برای رسیدن به نیازهای خود و به عبارت دیگر، منافع مشروع خود، به توافق برسند. […]

حیله های مذاکره و ترفندهای مقابله آن

اگر طرف مقابل بخواهد شما را فریب دهد یا ذهنتان را از واقعیات منحرف کند و یا خواسته های خود را افزایش دهد، تاکتیک های دیگری به جز آنچه در مذاکره اصولی ذکر می شود، لازم است. گروهی از مردم دربرابر حیله های مذاکره و چنین مذاکره کنندگانی دست به عمل مقابل نمی زنند و […]

مدیریت کسب و کار به ما چه چیز هایی می آموزد ؟

مدیریت کسب و کار MBA این روزها بسیار پرطرفدار شده و افراد با رشته های تحصیلی گوناگون در مقاطع پایین تر به رغم افزایش قابلیت و توانایی خود و بالابردن سطح کیفی مشاغلشان، به تحصیل در این رشته روی آورده اند. آشنایی با ویژگی ها و توانایی هایی که پس از تحصیل در این رشته […]

آغاز پذیرش دوره های عالی MBA و DBA با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در موسسه آموزش عالی آزاد ویژگان اهواز

آغاز پذیرش دوره های عالی MBA و DBA با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در موسسه آموزش عالی آزاد ویژگان اهواز به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی آزاد ویژگان و بر اساس مجوز قطعی شماره 121059 / 2 وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری، موسسه آموزش عالی آزاد ویژگان بعنوان تنها موسسه آموزش […]

سطوح استراتژی بازاریابی چیست؟

سطوح استراتژی بازاریابی همان‌طور که ویلن و هانگر نشان دادند، سطوح سه گانه استراتژی (سطح شرکت، سطح کسب و کار و سطح واحدهای کارکردی) به صورت نسبی برای هر سطح استراتژی قابل تعریف می‌باشد.  ضمن این که سه مرحله اصلیِ الگوی مدیریت استراتژیک (تدوین، اجرا و کنترل) برای هر یک از سطوح استراتژی نیز صادق […]

استراتژی‌ بازاریابی و اهمیت آن

استراتژی‌ بازاریابی مجموعه‌ای از تصمیمات و فعالیت‌های به هم پیوسته است که از طریق آن واحد تجاری استراتژیک انتظار دارد به هدف‌های بازاریابی خود برسد و ارز‌ش‌های مورد انتظار مشتریانش را برآورده سازد . مواردی که سازمان می‌خواهد برحسب سهم بازار، مقدار فروش، مبلغ فروش، و از این قبیل محقق سازد، هدف بازاریابی نام دارد […]